Osudová láska
Když mezi Elsou a Pierrem náhle vzplane prudká vášeň, zdá se, že byli stvořeni jeden pro druhého. Jejich vzájemná přitažlivost však naráží na dvě překážky: Pierre miluje svou ženu a Elsa se zařekla, že nikdy nebude chodit s ženatým mužem.