Ostrým nožem
Film podle skutečných událostí sleduje příběh Ľudovíta, který ztratil syna při brutálním útoku neonacistů. V důsledku selhání slovenské legislativy jsou útočníci brzy propuštěni a Ľudovít čelí absurdní situaci bez šance na spravedlnost.