Oslněni sluncem
Dovolenou hvězdy Marianne Lane a jejího partnera Paula naruší zpěvaččin bývalý producent a přítel Harry, který nečekaně přijede s dcerou Penelope.
Poklidnou dovolenou slavné rockové hvězdy Marianne Laneové a jejího partnera Paula naruší zpěvaččin bývalý producent a přítel Harry, který nečekaně přijede se svou dcerou Penelope a vyvolá atmosféru plnou skrytých vášní a žárlivosti.