Nejsmrtelnější žralok
Dr. Michael Domeier a dr. Barry Bruce se vydávají hledat vzácné oceánské žraloky dlouhoploutvé, aby zjistili, zda si tento druh zaslouží pověst nejsmrtelnějšího žraloka na světě.