Návrat do Epipa
Na netradičním letním táboře Epipo děti obývají úchvatný svět plný her a kouzel. Za jejich nevinnými hrami však číhá zlověstný stín ponižování a skrytého zneužívání. Nyní již dospělí účastníci tábora se snaží najít odpovědi.