Modrý tygr
Uvnitř města leží botanická zahrada. Když ji chce starosta zbourat, objeví se modrý tygr, který se s Johankou a Matyášem vydá na magickou cestu.
Uvnitř města leží trochu zapomenutá, ale stále kouzelná botanická zahrada. Když se zlý starosta rozhodne zahradu zbourat, objeví se tajemný modrý tygr, který se s Johankou a Matyášem vydá na magickou cestu záchrany jejich jedinečného světa.