Místo u moře
Po smrti svého staršího bratra se Lee (Casey Affleck) vrací do rodného města v Nové Anglii, aby se postaral o dospívajícího synovce Patricka. Je nucen vypořádat se s minulostí, která ho oddělila od manželky Randi i od komunity, kde se narodil a vyrostl.