Mimozemští žraloci: Podivné nové světy
Forrest Galante zkoumá nikdy nespatřené ohromující chaluhové lesy a hluboké oceány kolem výběžku Jižní Afriky, kde studuje neobvyklé žraloky.
Biolog Forrest Galante zkoumá běžnými lidmi nikdy neviděné ohromující chaluhové lesy a hloubky oceánu kolem výběžku Jižní Afriky, kde studuje neobvyklé žraloky.