Mejdan v Las Vegas
Když se hrdinové americké romantické komedie Joy a Jack náhodou potkají v Las Vegas, po divokém večírku skončí v posteli a zjistí, že se vzali. Snahu o rozvod jim však zkomplikuje pohádková výhra… V hlavních rolích Cameron Diaz a Ashton Kutcher.