Marcela
V roce 1980 se Marcela vdává za Jiřího. Netuší, že ji čekají potíže s bydlením i tchyní, narození dcery a už po dvou letech rozvod. Před očima se nám v průběhu let rodí autentický příběh obyčejné ženy s neobyčejným životem.