Lóve
Bratislavští kamarádi Maťo a Tomáš si dobře vydělávají kradením a vykrádáním aut. Jednoho večera vstoupí do Maťova života půvabná studentka Veronika.
Bratislavští kamarádi Maťo a Tomáš si velmi dobře vydělávají kradením a vykrádáním aut. Jednoho večera vstoupí do Maťova života půvabná studentka Veronika, do níž se zamiluje a začne vážně pomýšlet na konec zločinecké kariéry...