Ledový vrah a psychiatr
Proč se někdo stane chladnokrevným zabijákem? Ve snaze čelit pravdě se Richard Kuklinski rozhodne utkat s jedním z nejlepších psychiatrů na světě, Dr. Parkem Dietzem.