Kráska v nesnázích
Báseň Roberta Gravese inspirovala Jana Hřebejka a Petra Jarchovského k vytvoření milostného příběhu mladé ženy řešící dilema lásky ke dvěma mužům.
Stejnojmenná báseň Roberta Gravese inspirovala Jana Hřebejka a Petra Jarchovského k vytvoření milostného příběhu mladé ženy řešící dilema lásky ke dvěma mužům , dilema mezi sexuální závislostí a zajištěnou budoucností pro sebe a své děti.