K2. Dotknout se nebe
Filmařka a horolezkyně Eliza Kubarská cestuje na úpatí K2, druhé nejvyšší hory světa, společně s Haniou, Łukaszem, Lindsay a Chrisem. Následují stejnou trasu, kterou se vydali jejich rodiče v roce 1986 - a z níž se nikdy nevrátili domů...