Foxcatcher
Drama o milionáři Johnu du Pontovi a jeho vztahu s bratry Davem a Markem Schultzovými, olympijskými vítězi v zápase, kteří trénují v jeho sídle. Mark svého mecenáše zpočátku zbožňuje, ale brzy nahlédne do hlubin jeho šílenství.