Em a On
Další dokument z cyklu Bez cenzury je věnován dvojici nonkonformních umělců ze severočeského Litvínova. První, říká si EM Rudenko, je autorem absurdních básní. Druhý, užívající pseudonym Xavier Baumaxa, je originální písničkář.