Elle
Život Michèle, která řídí firmu podnikající v oboru video her, se obrátí vzhůru nohama, když ji doma sexuálně napadne neznámý muž.
Život Michèle, která řídí firmu podnikající v oboru video her, se obrátí vzhůru nohama, když ji doma sexuálně napadne neznámý muž. Místo aby zločin nahlásila na policii, neotřesitelná Michèle se vydává po stopách násilníka na vlastní pěst.