Dej mi své jméno
V Itálii 80. let minulého století začne mezi 17letým Eliem, který tráví léto ve vile svých rodičů, a 24letým americkým studentem Oliverem, jenž jako stážista přijíždí na pomoc Eliovu otci, vznikat něco mnohem hlubšího než přátelství...