Deep Love
Asia (44) je instruktorkou potápění a životní partnerkou Janusze (58), zkušeného potápěče, který nedávno prodělal mrtvici. Teď Janusz plánuje potápění v Blue Hole v Dahabu, což je jedno z nejnebezpečnějších potápěčských míst na světě.