Bobule
Pražský povaleč Honza, který chce pomoci splnit sen svého nemocného dědečka o velkém výletu, nabídne péči o dědovu vinici během jeho nepřítomnosti.
Pražský povaleč Honza, který chce pomoci splnit sen svého nemocného dědečka o velkém výletu, nabídne péči o dědovu vinici během jeho nepřítomnosti. Honza očekává relaxační pobyt na idylické Moravě s vínem, ženami a kamarádem Jirkou...