Anonym
Anonym je beletrizovanou verzí života 17. hraběte z Oxfordu jménem Edward de Vere, alžbětinského dvořana, dramatika, básníka a mecenáše umění.
Anonym je beletrizovanou verzí života 17. hraběte z Oxfordu jménem Edward de Vere (Rhys Ifans), alžbětinského dvořana, dramatika, básníka a mecenáše umění. Film naznačuje, že byl Edward skutečným autorem děl Williama Shakespeara.