Ani ve snu!
Laura se touží dostat do party parkouristů a při tom ji zaskočí láska, kterou pocítí k Lukymu. Začne žít dvojí život.
Laura (16) se touží dostat do party parkouristů a při tom ji zaskočí láska, kterou pocítí k Lukymu. Začne žít dvojí život: Ve fantazijním světě komických a romantických vizí jí Luky patří, v realitě je ale její snaha se s ním sblížit marná.