5 October
Příběh muže, který se jednoho dne rozhodl opustit svou rodinu. Jeho putování je zachyceno 10 let poté, co se vydal na cestu. Ta je pro něho útěkem, způsobem, jak se vyhnout těžkému rozhodnutí a jak se zbavit dvoukilového nádoru na obličeji.