2Bobule
Moravským venkovem, vínem a láskou napravený pražský podvodník Honza žije s přítelkyní Klárou v chalupě, a snaží se proniknout do tajů vinařství.
Moravským venkovem, vínem a láskou napravený pražský podvodníček Honza žije s přítelkyní Klárkou v chalupě po dědovi, a snaží se proniknout do tajů vinařství. Jeho poklidný život však nečekaně skončí, když se objeví kamarád Jirka z Prahy...