American Chopper: Shaq Bike
Basketball legend Shaq contracts OCC to build an enormous Superman-themed chopper, OCC's biggest bike to date.
Basketball legend Shaq contracts OCC to build an enormous Superman-themed chopper, OCC's biggest bike to date. Mikey returns for some bonding time with Senior. But when he is left in charge at the shop, all hell breaks loose.