Fairy Tale
Πώς ένα κορίτσι που άρχισε να δουλεύει από 9 ετών για να βοηθήσει την οικογένειά της, έγινε η "Πρώτη Κυρία της Φόρμουλα 1".
Η Αντριάν Γκαλιστό, πρώην κοπέλα του Άιρτον Σένα, ξαναζεί την ερωτική ιστορία που είχε με τον διάσημο οδηγό της Φόρμουλα 1.