Τα ρεκόρ καταρρίπτονται
Ο Πάρκερ θέλει να βγάλει 35 εκ. και παίρνει μέλος αντίπαλου συνεργείου. Ο Τόνι χτυπά καλή φλέβα και βγάζει γρήγορα κέρδος. Ο Ρικ αναζητά νέα περιοχή.