#BringBackAlice
Η αγνοούμενη ινφλουένσερ Αλίτσια γυρνά χωρίς να θυμάται και βοηθά τον αδελφό ενός αγνοούμενου εφήβου που εμπορεύεται ναρκωτικά να βρει την αδελφή του.