Billy Joel: And So it Goes
Εκτενές οδοιπορικό στη ζωή και τη μουσική του Μπίλι Τζόελ εξερευνά την αγάπη, την απώλεια και τις προσωπικές μάχες που τροφοδοτούν τα τραγούδια του.