Αποκάλυψη Μέρος 2
Στο φινάλε, τα ζευγάρια μιλούν για το κουβάρι των σχέσεων, τα ερωτικά τρίγωνα και τη χαμένη εμπιστοσύνη. Συγκλονιστικό μυστικό έρχεται στο φως!