Αποκάλυψη Μέρος 1
Το καστ συναντιέται στη Ν. Υόρκη και εξηγεί τι ακριβώς συνέβη στο Τάλουμ. Κανείς δεν κρύβει τίποτα, ενώ συγκλονιστικές αλήθειες αποκαλύπτονται!