In Pursuit of Honor
Αριζόνα, 1935. Ο Αμερικανικός στρατός διατάζει να σκοτωθούν όλα τα άλογα του ιππικού, αλλά τέσσερεις στρατιωτικοί δεν δέχονται τις διαταγές.
Αριζόνα, 1935. Ο Αμερικανικός στρατός διατάζει να σκοτωθούν όλα τα άλογα του ιππικού, αλλά τέσσερεις στρατιωτικοί δεν δέχονται τις διαταγές και διασώζουν τα ζώα.