The Specialist
Sylvester Stallone is a bomb expert drawn into a deadly revenge plot, taking on a crime syndicate with explosive consequences.
Sylvester Stallone and Sharon Stone star in this hard-edged thriller about an ex-CIA explosives expert (Stallone) who helps a seductive beauty (Stone) avenge the murder of her parents by a powerful crime boss.