Skiptrace
A detective (Jackie Chan) and a fugitive (Johnny Knoxville) must learn to work together if they want to survive and return to China.
Hong Kong's top detective (Jackie Chan) and an American fugitive (Johnny Knoxville) are forced to work together if they want to survive, return to China and catch a notorious criminal.