Seven Pounds
Ben (Will Smith) is determined to improve the lives of seven strangers, but a shocking secret could thwart his plans.
Ben Thomas (Will Smith) is a man in a bid for redemption determined to improve the lives of seven strangers. But when one of them captures his heart, Ben must decide if he should reveal a shocking secret or move forward with his plan.