Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous
Sandra Bullock is back as quirky FBI agent Gracie Hart in this comedy sequel that finds her in search of two old friends in Las Vegas.
Sandra Bullock is back as quirky FBI agent Gracie Hart in this hilarious sequel to the hit 2000 comedy that finds her assigned to be "the new face of the FBI."