Miami Vice (HBO)
Jamie Foxx and Colin Farrell star as two Florida detectives whose personal and professional lives are dangerously intertwined by a case.
Jamie Foxx and Colin Farrell star in this adaptation of the 80s TV show of the same title about two detectives whose personal and professional lives become dangerously intertwined while working on a trafficking and murder case in Florida.