In Pursuit of Honor
Don Johnson leads a group of men in the fight to save the cavalry's last horses from slaughter.
Arizona, 1935. Five cavalry officers are driving 400 horses stolen from the United States Army. They defied an order by General Douglas MacArthur to take hundreds of horses to Mexico and destroy them...