Heist
Gene Hackman stars as a veteran thief who must pull off one last big job for despicable crime lord Mickey Bergman (Danny DeVito).
Gene Hackman stars as a veteran thief who must pull off one last big heist for despicable crime lord Mickey Bergman (Danny DeVito). The job: robbing an airplane carrying a large shipment of gold.