Daughter of the Bride
Diane and her daughter Kate are best friends, but their relationship is turned upside down when the young woman tries to ruin Diane's wedding plans.
Diane and her daughter Kate are best friends, but their relationship is turned upside down when the young woman tries to ruin Diane and her boyfriend Bruce's wedding plans.