The Aura
When a taxidermist who dreams of the perfect heist can finally pull it off, he realizes his fantasy may become a dangerous reality.
In this psychological thriller, Ricardo Darín plays an epileptic taxidermist who dreams of committing the perfect heist. But when he gets the chance to pull it off, he must decide if his fantasy is worth the ultimate price.