All Aboard! Rosie's Family Cruise
Rosie O'Donnell and her family join hundreds of other gay, lesbian and straight families on a Caribbean cruise.
This documentary takes viewers on board Rosie and Kelli O'Donnell's family cruise in which 1,500 people -- gay, lesbian and straight -- set sail on a seven-day voyage to the Caribbean.