The Adjustment Bureau
Fate takes a hand in the pre-planned lives of a politician and a ballerina in this intriguing tale starring Matt Damon and Emily Blunt.
Matt Damon stars as a man who glimpses the future Fate has planned for him – and chooses to fight for his own destiny. Battling the powerful Adjustment Bureau, he risks his destined greatness to be with the only woman he's ever loved.