We Don't Always Have a Say Yes
Kleinfeld might look a little different, but the brides are back! Kendall Vertes of Dance Moms tries to help sister Ryleigh find a dress and stand up to their mom, Jill. Randy's assistant, Daniela, gets an unexpected dose of brutal honesty from Randy.