Mom's Not on the Guest List
Kayla comes to Kleinfeld with her family to find her dream dress, but there's a catch -- they're not invited to the wedding! Dori wants to show her own style with a new dress, while mom and Mama Dolly strongly encourage her to wear their 1950s gown.