We Broke Up
Longtime couple Lori and Doug break up just days before Lori's little sister's wedding, but pretend they're still together until the weekend is over.
Longtime couple Lori and Doug break up just days before Lori's little sister's wedding. In order to not disrupt the fun, the couple decides to pretend they're still together until the weekend is over. But pretending isn't as easy as they think it'll be.