Spirit in the Blood
A group of teenage girls fight against the evil entities believed to have killed a young girl in a secluded religious community.
After the death of a girl in a secluded religious community, a group of teenagers builds up their courage and unleashes their darkest instincts to fight against the culprit of the crime: a series of evil entities that inhabit the mountain.