Simulant
After the death of her husband, Faye transfers his consciousness to an android, but she soon realizes that the robot can't replace her true love.
After the death of her husband, Faye decides to transfer his consciousness to an android, but she soon realizes that the artificial intelligence is not capable of replacing her true love and ends up in an unexpected persecution plot.