Red Dragon
Edward Norton teams up with Anthony Hopkins in this Silence of the Lambs prequel to hunt a sadistic serial killer known as "The Tooth Fairy".
Edward Norton teams up with Anthony Hopkins in this Silence of the Lambs prequel as Will Graham, the FBI agent behind Dr. Lecter's incarceration and who must now ask for his help to track down another sadistic serial killer.