Psycho
Master of suspense Alfred Hitchcock directs this hit thriller where a young secretary on the run seals her fate when she checks in at the Bates Motel.
Acclaimed master of suspense Alfred Hitchcock directs this inimitable thriller where a young secretary on the run registers under a false name at Bates Motel without a clue of the kinds of things that may happen in this place.